[slikom] cudo ne vidjeno

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Sep 2005 14:32:31 +0200

Pozdrav svima
Narode, mnogo vam hvala na predlozima, savjetima i na trudu da mi pomognete.
Sve ce ovo biti dobro ali pretpostavlja se da su u mom racunaru virusi, bas kao
sto je Edo rekao. Recite mi molim vas ako znate da li se svaki virus moze
ukloniti reinstalacijom kompa ili od nekih od njih spasa nema ni na kakav
nacin? To je ono sto me zanima i ukoliko neko ovo zna neka odgovara sto prije
jer sam se vec uplasila i srce mi ne radi kako treba. Haha!! Pozurite

Cao