[slikom] cudo ne vidjeno

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Sep 2005 19:23:49 +0200

Pozdrav svima
LJudi, mnogo vam hvala na vasim savjetima i objasnjenjima. E pa mike ne znam
sta da ti kazem? Ja nazalost ne znam koja je marka cd rezaca jer ga je neki
covjek koji ima svoju radnju postavio i ja ga nisam ni pitala. Slabo se ja
razumijem u tu tehniku. Tesko da cu pronaci nekoga sa dobrim zivcima to da
ocisti jer je danas skoro sve bez zivaca. Hhahhaha!!! E sad. Kako da se potrefi
da puknu oba diska? Istina jedan sam bila uzela od drugarice, a jedan je bio
moj sa nekim programima. Prije ce biti ovo sto je Edo rekao. Istina Edo pocne
brzo da se okrece i onda nastane havarija. Reci mi kako taj virus moze da se
ukloni? Da li reinstalacijom ili za njega lijeka nema? Pomozite ljudi!!!

Jos jednom svima hvala