[slikom] cudo ne vidjeno

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Sep 2005 14:23:55 +0200

Pozdrav svima
E sada pazite dobro sta cu da vam ispricam? Stavim ja cd u komp i cd pukne u
hiljadu komada. Kazu ljudi otisao cd citac i moram kupiti novi. Ja kupim novi
cd rezac, malo radio bez problema ali mozda dan, dva i opet slomio cd. Zna li
neko sta moze biti problem? I sada vjerovatno opet moram kupiti cd rezac. To mi
ne morate objasnjavati jer to znam. Unaprijed hvala.