[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Sep 2005 21:16:16 +0200

                  Rajko,

     Nisam veliki poznavalac NOD-a, a koristim ga na Hrvatskom, tako da
neznam odgovor na pitanje. To je prvi program koga ja koristim na našem
jeziku, tako da mi zadaje brigu i novine u terminima, pošto ja koristim
Windows i sve druge aplikacije na Engleskom. Verujem da znaš da Silence
znaci: 'Tišina', ali to nije odgovor na tvoje pitanje. Pozdrav uz nadu da ce
neko dati odgovor. Znam da na listi ima starijih korisnika NOD-a, pa ako
imaju volje, neka se jave!
               Mike