[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Milorad Pejic" <mmpejic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Sep 2005 14:42:32 +0200

Evo Verice. Svaki će ti se virus očistiti pri un-instalaciji sistema, ali ja
ne kontam kako ćeš instalirati sistem kad to mora preko diska.
Kad budeš skidala sistem preporučujem ti da očistiš sve particije ako ih
imaš više. E, pre skidanja sistema dobro očisti rezač. Nadam se da ćeti sada
srce raditi normalnije pozdrav lekar za hitne intervencije Milorad.
haha----- Original Message -----