[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Sep 2005 20:45:37 +0200

                   Veki,

     Kada ti bude neko u gostima, neka procita na vratancima. Gotovo svaki
pogon ima tu firmu, jer se sam tako i reklamira. Ova informacija ne bi ti
pomogla, ali bi smo došli do saznanja, koji rezac treba zaobilaziti. Još
nešto, To što piše Edo da ne unese zabunu. Svaki rezac u startu, kada ubaciš
CD, se zavrti velikom brzinom, kako bi ga ucitao. O virusima za pogone,
neznam ništa, pa se tu ne bih zadrzavao. Pošto sam se bavio cišcenjem i
otvaranjem CD pogona, poznajem njegov nacin rada, pa cu izneti sumnju, ako
mehanicki nije razdešen, mislim na ekscentricnost moze da razbije disk.
Pogon ima rotacioni deo srazmerno manji od klasicnog gramofona, i bilo koja
brzina, cisto sumnjam da mu moze nauditi. Mehanizam, koji vrši ocitavanje i
rezanje diska je smešten na jednom pokretnom delu, koji se krece od centra
ka periferiji diska. U ostalom, pokušajte eksperiment lomljenja nekog
nepotrebnog CDa, pri tom pazeci na ruke, kako se ne bi povredili, pa ce te
videti da za tu operaciju treba sasvim pristojna sila, jer je CD napravljen
od elasticne mase. Mogao bih još da teoretišem, ali od toga nema svrhe, jer
ne bi smo dobili rešenje tvoga problema. Ono što jedino vidim u ovom
trenutku je da reklamiraš CD pogon radnji gde je nabavljen. Najcešce je da
priznaju garanciju na opticke uredjaje, a CD pogon spada u to, najmanje pola
godine. Pozdrav,
                  Mike