[slikom] Citanje ogromnih dokumenata

  • From: Saša Grbić <g.sasa@xxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Aug 2004 15:00:37 +0200

Pozdrav svima. Evo da i ja kazem koju rijec o Anreaderu. Onaj problem koji sam
imao je bio vezan za procesor. Instalirao sam program Ram idle koji cisti ram
memoriju i kontrolise zauzece procesora. U momentu dizanja knjige program je
pokazao da je bilo iskorisceno 98 posto procesora, i zato Anreader nije odmah
mogao poceti sa citanjem. Kada sam ostavio racunar jedno minut da taj
programcic malo sredi stanje Anreader je savrseno citao. Koristio sam vise
sinteza, i ja kao polu napredni korisnik racunara mogu reci da mi se do sada
Anreader najvise svidio. Svaka cast WTV--u, ali je Anreader najvise odmakao u
kvalitetu glasa. To sam se uvjerio prije par dana. Kada su neki ljudi dosli kod
mog komsije slucajno su prosli kraj prozora moje sobe, a ja sam u tom momentu
nesto citao. Kada sam kasnije otisao da ih pozdravim jedan covjek koji je
inzinjer racunarstva me je ptao: "Ko ti je ono citao?" Ja sam mu rekao da mi
ono cita kompjuter, i on se ne vjerovatno iznenadio kako se dobro razumije. On
je takodje imao priliku da cuje WTV. Ovim se dakle potvrdjuje i ona Goranova
izjava da i ljudi koji nisu svaki dan uz sinteze uspjesno razumiju Anreader.