[slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Aug 2004 23:19:35 +0200

Pozdrav svima na listi,
Mislim da se samo donekle mogu sloziti sa Goranom jer smatram da postoje
vazniji problemi koji oni koji konstruisu Anrider moraju prvo da otklone A
MEDJU NJIMA JE OVAJ KOJI JE sASA NAVEO. Pogotovu za nas studente   koi
koristimo ogromnu literaturu nedopustive su ovakve greske jer onda ova
sinteza nema primenu za koju je napravljena a to je da cita razna dokumenta
slabovidim i slepim licima Daca