[slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 12:58:29 +0200

                Pozdrav svima!

     Ne vidim iz izlozenoga, sta je pisac hteo da kaze. Dajte ljudi
konkretne primedbe AlfaNumu, a ne ovako bla, bla. Ja mislim da je gotovo
svima poznata adresa i Profesora i AlfaNuma pa izvolite sa konkretnim ali i
konstruktivnim predlozima. Da vas posetim jos jednu sitnicu: da li smatrate
WTV Srpskom ili Hrvatskom tvorevinom? Poslusajte te sinteze, pa sami
presudite.
Poseticu vas na obecanje Profesora da ce se svi nedostatci u hodu
odklanjati, a up grade onima koji kupe program, nece se naplacivati. Ja sam
tako shvatio stvari. Ako nekada budem kupovao sintezu za nas jezik, bez
razmisljanja ce to biti ANReader jer kako sadastoje stvari posle njega tri
prazna mesta pa onda neka druga sinteza, dase ne zavaravamo. Drugarski
pozdrav
              Milan