[slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 04:42:17 +0200

  ----- Originalna poruka -----
  ©alje: Dalibor Savic
  Prima: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Poslano: 14. kolovoz 2004 23:19
  Predmet: [slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  Pozdrav svima na listi,
  Mislim da se samo donekle mogu sloziti sa Goranom jer smatram da postoje
  vazniji problemi koji oni koji konstruisu Anrider moraju prvo da otklone A
  MEDJU NJIMA JE OVAJ KOJI JE sASA NAVEO. Pogotovu za nas studente   koi
  koristimo ogromnu literaturu nedopustive su ovakve greske jer onda ova
  sinteza nema primenu za koju je napravljena a to je da cita razna dokumenta
  slabovidim i slepim licima

  Ja bi jos samo ovdje dodao uz ovaj argument kako tu treba gledati i cjenu
koja nije bas mala za ove nase ne bas sjajne prilike a ona iznosi 350 Eura, pa
kad se sve zbroji i oduzme...

  David