[slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 22:00:51 +0200

Pozdrav Sasi a onda i ostalim listerima!

Na ovakve probleme kod AnReadera sam jako cesto nazalost i sam nailazio pa cak
i kod puno manjih dokumenata koji su imali u sklopu sebe dugacke recenice.
Naime, jedna od velikih mana ovog softwera je ta sto on radi unaprijed
Resempling samog teksta, to znaci ako on trenutno korisniku izgovara jednu
recenicu sam softwer je vec nekih deset recenica ispred. Ja tu vidim rjesenje u
podrsci za Sapi 4 podrsku koja je bila obecana jos polovinom Lipnja zbog nekih
mogucih kupaca kod kojih su se upravo ovakvi problemi pojavljivali pa cak se i
samo racunalo smrzavalo itd. Medjutim, iako je to bilo obecano, a na ovoj listi
kao i na Info-blind mailing listi prof. dr. Vlado Delic javno je govorio kako
se svi ti problemi rjesavaju za nekoliko dana. Od tih nekoliko dana proslo je
vec vise od dva mjeseca kako je bila obecana ta podrska i naravno nista. Samim
tim postavlja se onda i pitanje svrsishodnosti same sinteze kada su ovakvi
problemi ucestali, a da smo daleko od jos neke normalne pune sluzbene verzije
iste i to stoji!

Pozdrav,

David