[slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  • From: Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx (Zvonko Mijokovic)
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 23:05:46 +0200

Pozdrav svima! Evo, da se i ja ukljucim u diskusiju. Kod mene anreader cita
solidno, ako se izuzme naglasak, koji je u pojedinim slucajevima, odnosno
kod pojedinih rijeci naprosto ocajan. Sto se tice prekidanja, to se takodje
desava, ali ne znacajno. To izgleda otprilike tako, kao kad bi citao neko,
ko ne zna najbolje da upravlja sopstvenim disanjem, pa ponekad izgubi dah,
te zastane, da bi ga povratio. Inace, ja upravo dejzifikujem moj roman
Stigma, koji ce ovako u dejzi formatu stati na dvije cedeovke. Oni, koji su
roman citali, znace sta to ustvari znaci, kolika je prednost snimanja u
dejzi formatu i kakvo je pomagalo plekstorov ptr1 koji takvu operaciju
omogucuje. Srdacno vas pozdravljam i zelim vam laku noc. U Hildeshajmu je
trenutno temperatura dvadeset i pet stepeni, premda je vec proslo jedanaest
sati u vece. Strasno zar ne? Ne vjerujem da je veca vrucina ni na Jadranu,
ni u Makedoniji.