[slikom] Re: Citanje ogromnih dokumenata

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 23:02:02 +0200

              Pozdrav svima,
            Zdravo Saša,

     Na zalost ja ti ne mogu dati odgovor, niti ti pomoci, ali se isto tako
ne bih zadovoljio sa WTV koji je toliko nahvaljen da je dobio poboljšanja
uprvo u govornom delu. Imao sam priliku da ga cujem ovih dana i veoma se
razocarao u njegovu razumljivost i jos po neku sitnicu. Nemam ni jedan od
pomenutih programa tako da nema razloga da budem pristrasan. Svakako bi
primedbe trebalo licno dostaviti ekipi An Ridera, ili preko dilera koji ih
zastupaju. Steta bi bilo ako se doslo do veoma lepih rezultata tu stati i ne
dovrsiti ga. Drugarski pozdrav
            Todosijevic Milan