[slikom] Re: Cepidlacenje, Re: Knjige i Re: Mnogo toga

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 22:44:15 +0200

Pozdrav za sve!

Na ovoj listi doista je uz ove computerske teme bilo niz vrlo interesantnih
mailova, tekstova recimo npr. od strane naseg dragog Zvonka iz Njemacke, pa od
nase Uterivacice itd. Dakako, bila je prava uzivancija citat tako nesto i ja
bih ovdje izrekao jedno veliko hvala svima koji su si dali truda za svaki
zanimljiv tekst.

No, dok je svijeta bit ce i uvijek ona "Sto ljudi, sto cudi". Zato bih se ovdje
u potpunosti slozio sa ovim sto je Gordan rekao, jer ako nista drugo, kulture
radi, postovanja radi trebali bi svi zajedno cjeniti rad Gradimira i ostalih
zahvaljujuci kojima Slikom i danas zivi, tj., zahvaljujuci kojima ga danas i
koristimo. Zato bi se trebali i drzati zadane tematike.

Dobro je Gordan primjetio kako na Engleskom jeziku postoje brojne liste, pa
zasto to nebi bilo za slijepe i na ovim nasim jezicima??? To nije nikakvo
razjedinjavanje, usitnjavanje kako mislim jednom prilikom ovdje rece nas dragi
nesebicni Prijatelj Dragan koji je puno napravio za nas slijepe na ovim
prostorima, vec samo omogucavanje svima da dobiju mogucnost izbora.

Zato bih ovdje sad podsjetio da na ovim nasim jezicima egzistiraju slijedece
mailing liste za slijepe na kojima su naravno svi vise nego dobro dosli:

1. CYBERBLIND: - cyberblind@xxxxxxxxxxxxxxx - prijava:
cyberblind-subscribe@xxxxxxxxxxxxxxx (subject i tijelo poruke prazni)
2. Infoblind: <info-blind@xxxxxxxxxxxxx - Prijava:
info-blind-request@xxxxxxxxxxxxx (u subject polju upisati SUBSCRIBE, tijelo
poruke prazno)
3. JFW: jfw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - Prijava: jfw-subscribe@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
(Polje za subject i samo tjelo poruke moraju biti prazni)
4. BELI STAP: belistap@xxxxxxxxxxxxxxx - Prijava:
belistap-subscribe@xxxxxxxxxxxxxxx (Tjelo poruke i subject moraju biti prazni)
5. NOTA: nota@xxxxxxxxxxxxx - Prijava: nota-requests@xxxxxxxxxxxxx (U polju za
subject upisati SUBSCRIBE, tjelo poruke prazno)

U pripremi su slijedece liste:

1. BLOG: blog@xxxxxxxxxxxxx - Prijava: blog-requests@xxxxxxxxxxxxx (U polju za
subject upisati SUBSCRIBE, tjelo poruke prazno)
2. LAPIS: lapis@xxxxxxxxxxxxx - Prijava: lapis-requests@xxxxxxxxxxxxx (U polju
za subject upisati SUBSCRIBE, tijelo poruke prazno)

Ove liste koje su u pripremi ce biti aktivne u toku ovog tjedna o cemu ce
slijediti detaljnije informacje na ovoj i ostalim aktivnim listama.

I nemojte ocekivati da Vas uvijek moderatori poticu na pisanje, aktivnost.
Liste su tu zbog svih da razmijenjujemo iskustva da svi naucimo nesto novo, da
ispunimo svoje vrijeme itd. Dakako, bilo bi dobro isto tako mozda pokrenuti
neku listu koja bi se bavila iskljucivo zenskim pitanjima, dakle specificnim
problemima koje muci zensku slijepu populaciju, mozda nesto gdje bi se pricalo
o ljubavi, vezama, dakle ne na vulgaran nacin, nego jednostavno gdje bi ljudi
iznosili svoja iskustva, recimo npr., dali je pozeljan brak izmedju dvije
slijepe osobe, misljenja za i protiv, prednosti braka izmedju slijepe i videce
osobe, pa recimo mozda neku listu i za viceve itd. Zasto ne???

Pozdrav,

David