[slikom] Re: Cepidlacenje, Re: Knjige i Re: Mnogo toga

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 16:23:24 +0200

Pozdrav svima,
Eto, koliko uspijevam pratit listu, a u posljednje vrijeme nesto rjedje, jer
imam nekih obaveza sa strane, vidim da se potegla rasprava je li ovo
STRIKTNO kompjuterska lista, ili se tu moze pronaci jos kojecega. Well,
polemika je nadasve interesantna, jer su misljenja podijeljena, svaka strana
ima svoje argumente, no, po mom skromnom misljenju, IMHO, sto ti se reklo
Internet rjecnikom, stvari stoje ovako:
Ova lista kao takva JESTE striktno kompjuterska, to je bila osnovna ideja
osnivaca, i smatram da bi je trebalo postovati, na kraju krajeva, Boro i
Gradimir, za koje znam da su moderatori, a vjerujem i osnivaci su ipak imali
neku svoju ideju i ova lista, koju danas svi koristimo je plod njihovig rada
i truda, pa mislim da bi cisto zbog njih ipak trebali pripaziti sto saljemo
te kako i na koji nacin odgovaramo na mailove.
S druge strane, koliko god ova lista bila kompjuterska, s vremena na vrijeme
se pojavljuju informacije i pitanja iz nekih drugih podrucja. Ne mogu reci
da se slazem s tim, ali, ni ne osporavam, cisto iz razloga sto bas i nema
nekih drugih lista za slijepe gdje bi se moglo raspravljat o knjizevnosti,
pisati blogovi ili razmjenjivat kakva druga iskustva. Da me ne bi tko krivo
shvatio, pojam 'ne postoji' vezujem za DOMACE liste, stranih vjerovatno ima.
Zbog tog nedostatka, clanovi su ponekad na neki nacin prisiljeni poslati
svoj upit, komentar ili podijeliti nesto drugo s nama preko ove liste, a
koliko sam vidio, cak i nasa dva gore navedena moderatora imaju poprlicno
razumijevanja za to, jer vjerovatno vide isti ovaj problem o kojem upravo
pisem.
Moguca rjesenja ovih problema su da netko od nas (mogu i ja, ako nece nitko
drugi), otvori neke nove liste sa temama koje bi nas sve zanimale. To i nije
neki narociti problem, samo bi trebalo unaprijed znati koje bi to teme bile.
Moj privatni mail znate, mozete i odgovoriti na ovaj ili se pak potruditi
sami da otvorite listu prema svojim zeljama i potrebama, te nas sve
obavijestite preko slikoma, cyberblinda ili belog stapa.
Pozdrav svima