[slikom] Cepidlacenje

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 15:57:19 +0200

              Zdravo listeri!

   Ne znam cemu ovo rasipanje energije. Leto je i Ada Ciganlija, a i more su
izvrsni za provod i trosenje energije. Sto se tice pisanja na listi, ja ga ne
dozivljavam negativno, svaka dobra knjiga je uvek dobro dosla. Ova lista me kao
radio amatera poseca na sirokopojasnu antenu. Kada zelite da slusate sto vise
radio stanica, onda se koristi ta sirokopojasna antena, a kada vam neko smeta,
onda se nabavljaju usmerene antene kako bi izbegli smetnje i guzvu. posto se da
primetiti da su ljudi voljni da pisu, imao bih i ja jedan mislim konstruktivan
predlog: Predlozio bih Moderatorima da izaberu dane sa odredjenom tematikom.
mozda da se odrede dani za teme, u kojima bi se obradjivale odredjene
problematike iz racunara. Npr: Petak za JAWS, Subota za Windows, Nedelja za
Winamp, i tako dalje. Jos bi se dalo kombinovati sa Ventrilom ili nekim drugim
programima gde bi smo se sakupljali da catujemo. Jer stvarati liste za samo
nekoliko ljudi je mislim nesvrsishodno i moze se takva komunikacija obavljati
preko licnih servera, a ne novih lista. Mi smo svi zeljni znanja iz
informatike, a da ne spominjem neke pocetnicke muke za koje je gotovo sramota
pitati da ne budes izrugan ili dosadan. Nazalost mogu da konstatujem da se
znanje koga nekolicina poseduje ne podeli sa onima koji bi zeleli da nesto
nauce. Cast izuzetcima da ih ne nabrajam jer se to vidi iz aviona. Drugarski
pozdrav iz Novog Sada
             Milan