[slikom] Re: Cepidlacenje!!!

  • From: "Freeman" <freedomd@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 13:54:50 +0200

Cao Nenade,

Jeste, dao sam sebi za pravo da prokomentarisem par poruka koje su imale
subjekt: "re knjiga", a ne sve poruke, kako to ti povrsno primeti. Hteo sam,
time, da predlozim; kako bi bilo lepo da se na ovu listu uvede neki red, da
se zna sta moze da ide preko liste, a sta bi trebalo preko private mail, jer
, kako primecujem,  jedan deo clanova ovu listu dozivljava kao privatnu
svojinu.    Ne znam zasto bi neko postao inspektor time sto misli da bi
nesto trebalo drugacije.? Medjutim, ako vecina misli da treba i dalje da se
preko liste salje sve sto nekome padne na pamet, neka ostane tako, samo , u
tom slucaju, treba da se promeni ime grupe, pa da znamo o cemu se radi.

Svakako, lepo od tebe sto si izneo svoje misljenje, koje nece da bude povod
za ljutnju.

Sto ljudi - sto cudi...

Pozdrav!

Slobodan,cepidlaka, inspektor i , nadasve, buduci moderator