[slikom] Re: Cepidlacenje!!!

  • From: "Iksi Hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2004 13:52:54 +0200

Zdravo Društvo! Ja se ne bih složio sa tobom nešo mislim da je freeman u
potpunosti u pravu jer da li treba potsetiti da se lista slikom bavi
računarima. Lično mislim da na ovoj listi nema mesta Hariu Poteru, Maloj
princezi itd. Za to sluše privatne adrese ili da se napravi nova lista. Ova
moja kritika se ne odnosi na tekstove koji imaju bilo kakve veze se
računarima. Ako neko misli da Hary Poter ima veze sa računarima jer je
knjiga u elektronskom obliku žestoko se prešao. Nadam se da ova kritika neće
biti shvaćena zlonamerno. Pozdrav