[slikom] Uskogrudost!

  • From: Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx (Zvonko Mijokovic)
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 18:54:24 +0200

Pozdrav svima! Mogu vam reci, da sam pomalo iznnenadjen obrusavanjem nekih
listera na neke poruke i teme. Smatram, da nam uskogrudost ne koristi, a sto
je najvaznije, niko ne mora da cita ono sto ga ne zanima. Valja uvijek poci
od pretpostavke, da je posiljalac neke poruke imao dobre namjere, a ja licno
vazda i polazim od upravo te pretpostavke. Kad se samo sjetim, koliko sam
raznih clanaka, prevedenih sa spanskog i njemackog poslao preko ove liste,
pri cemu pomenuti clanci sa racunarima i uopste sa informatikom nisu imali
ama ni najblaze veze, pa kad sad citam reakcije pojedinih listera nane znam
ni sam sta, lijepo pocinje savjest da me grize. Je li moguce, da je sve te
reakcije izazvala Violetina, nadasve simpaticna prica, koja najposlije ima
itekakve veze sa racunarima. Pa racunar je zaboga u njoj uz vlasnicu glavna
licnost. Hajde da budemo malcice sirokogrudi i ne odvec zavidni onima, koji
izmedju ostaloga, umiju i da pisu. Jos jednom srdacan pozdrav iz u
posljednje vrijeme pregrijanog Hildeshajma. Kad krene, krene.