[slikom] Re: Tv kartica i jaw

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Aug 2004 15:43:51 +0200

Pozdrav opet.
Nema potrebe da Debeli radi gimnastiku prstima da rjesava ovaj problem.
Posto se zadnjih par godina aktivno bavim digirtalnim videom, skupljanjem
DivX-a i snimanjem s televizije, problematika mi je sasvim jasna.
Titl na TV programu, na filmovima koji se prikazuju je DIO slike isto kao i
lice glumca ili morski pejzaz. Cisto sumnjam da postoji kartica koja moze
pregledavat slike brzinom od 25 slika u sekundi, napratit OCR teksta i
nalozit jawsu da da procita u realnom vremenu.
Teletekst da. Koliko znam, Pinaccle-ovi modeli imaju opciju za teletekst da
se moze citat u Internet Exploreru, sto onda za Jaws nije problem.
Kod DivX-a to ne bi trebao bit problem, jer, kao sto sam napisao, titlovi su
uglavnom u posebnim datotekama, pa bi se dalo natjerat neki player i Jaws da
se to moze i procitati.
Pozdrav