[slikom] Re: Tv kartica i jaw

  • From: "Iksi Hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 10:46:35 +0200

Pozdrav svima, a naročito tebi Gordane! Naravno da je tv kartica nepotrebna
za gledanje dvx filmova to je tako logično. Takođe te moram demantovati što
se čitanja titla tiče, naime na ovoj listi je pre dosta vremena Debeli
pominjao neku tv karticu sa kojom je to moguće. Možda bi on mogao da reši
ovu enigmu. Pozdrav