[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Apr 2009 22:42:41 +0200

"Ove Ride" skrev:
> någon som "korrigerar" egennamn på hemsidor bara för att stavningen på
> ordet "blog"/"blogg" ska passa hans ideal.
  Men det gjorde jag ju inte. Det var det faktiskt du som gjorde.

>Tre av dessa karaktärer har för övrigt bekräftats ha samma
> IP-adress
  Det var någon som snattrade om det i *ett fall för två-tre år sedan*. Men
från någon som skickar falska mail, ändrar URL:er och sedan anklagar andra för
det, osv, framstår t o m en sådan beskedlighet som strunt.

> Vid den så kallade listflytten så blev ganska många purkna eftersom de
> inte upplevde det som en flytt, utan som att du lade till dem till en
> ny lista.
  Men de få hade i så fall inget skäl för det. SKRIVA har flyttat flera ggr
tidigare, och inget annat hände än vad som är brukligt vid en listflytt.

> Efter ett tag minskade den spontana aktiviteten
  Sådant går upp och ned. Just nu verkar det gå upp.

> Då uppfann du
  ...ingenting.

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/-----