[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Apr 2009 23:45:40 +0200

2009/4/8 Göran Jansson <jansson.g@xxxxxxxxx>:
> Det var lustigt att någon som förfalskar URL:er
Va? Va? Va?

> skapar bloggar i andras namn
Var och en får väl tro vad de vill, men jag är inte den skyldige till
det tilltaget.

> Och är ditt namn sanningen? Du är ju inte ens med med ditt riktiga namn
Jag postar under ett (1) pseudonym. Det är inget jag hymlar om. Jag
postar att inte under fyra olika namn för att få min e-postlista att
verka befolkad. Där har vi skillnaden.

> att Olof Bjarnason inte finns
Olof Bjarnasson har en hemadress. Olof Bjarnasson har en blog som han
har länkat till ett flertal gånger.
http://olofb.wordpress.com/
Arvid, att du fortsätter att hävda att Olof inte existerar (proxy
"Göran Andersson") är bara ett exempel hur du försöker förgifta
debatten.

> Det har tjattrats upp till två - tre år nu om IP-adresser
Lika länge har sambandet förnekats av dig, Arvid.

> Göran Jansson, är ett av Ahrvids påhitt. Men
> så bevisa det då! Har det här inlägget samma IP-nummer som Arhvids inlägg,
> till exempel?
Arvid, du vet lika väl som jag att gmail inte skickar med den
ursprungliga IP-adressen. I dina mail från yahoo-adressen så syntes
IP-adressen och den var identisk. I dina mail från "Anders Lindberg"
så syntes också IP-adressen.
(De(n) första veckan (-orna) använde du faktiskt en proxy för
Anders-mailen, men det lade du av med senare. Du trodde väl att jag
bara skulle kolla IP-adresserna den första tiden...)

> Om jag bara får goda argument har
> jag inga problem att erkänna att jag har fel!
Jag gav argumentet med IP-adresserna på den tiden när du var mer
oförsiktig och skickade mail där IP-adressen syntes, men då hade du
uppenbart ett problem att erkänna vad du höll på med!
Goda argument finns det gott om, men de rinner ju av Arvid lika fort
vatten rinner av en gås, eller stekflott rinner av en teflonpanna...

--
/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://flb.gg8.se/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----