[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 00:37:31 +0200

2009/4/9 Arvid Engholm <jansson.g@xxxxxxxxx>:
> Bove Ridå:
> så fort man framför bevis
Inte nog med att du inte har framfört bevis för någonting, du har inte
ens kommit med ett påstående som är tydligt nog att det går att bevisa
eller motbevisa. Du har helt bara tagit något ur luften. "Debatten"
rör sig mot ett riktigt lågvattenmärke!

> Och jag postar under ett namn! Mitt riktiga! Där har vi skillnaden.
Och vari ligger relevansen?

> Här är Bove Ridås vanliga dimslöjor. Genom att ändra mitt efternamn till
> Andersson försöker han bevisa att jag inte finns! På den nivån argumenterar
> Bove Ridå! Man kan knappt hålla sig för gapskratt!
En uppenbar felskrivning från min sida. Det exakta namnet spelar dock
ingen roll eftersom det ändå är du som ligger bakom adressen, Arvid.

> Tjatter som vanligt, men inga bevis. Bove Ridå förnekar sig inte! Bara för
> att han säger något så är det sant!
Jag kan ta en skärmdump av hur MIME-huvuden ser ut, där IP-adresserna
står klart och tydligt. Jag kan be folk som har kvar de gamla mailen
att titta efter själva. Men när narcissistiske hr Teflongås är i
farten är alla påståenden falska och alla bevis ogiltiga.

--
/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://flb.gg8.se/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----