[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Apr 2009 15:21:57 +0200

Det där mailet saknade radbrytningar och blev därför extremt svårt att läsa!

2009/4/8 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:

> (AJ! Bara man är borta en stund fylls listan. Lägger - som jag ofta gör -
> flera svar i samma. Det mesta är alltså från en viss Spole Bidé/Ove
> Bidé/Göran/Gittan/Olof/Tokdåre/etc. Det enda som inte är det kommer först.
> --AE)Hans Persson:>För att inte Ahrvids version av historien ska bli
> allenarådande så vill>jag påpeka att en vy från andra sidan  Ingen vy från
> någon annan sida om fanfonden, utan ett enda långt *irrelevant*
> personangrepp. Man kan alltid hitta på en historia, blanda litet lögn med
> någon gnutta sant och resten förvrängningar. Undrar just hur Sam J Lundwalls
> [...]

/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://flb.gg8.se/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----