[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: Göran Jansson <jansson.g@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Apr 2009 22:29:03 +0200

 Herr Bove Bidé:

> Nej, Arvid, den förvrängningen funkar inte. Min poäng är, som man
> förstår om man har tillgång till mer än en tredjedel av stycket, är
> att du i dina trollningsförsök vill kasta skit

Det är verkloigen lutsigt när herr Bove Bidé, som är listans största
skitspridare, säger att andra har som syfte att vilja kasta skit på sin egen
lista! Det var nog den bästa på hela veckan! Den var värd ett gapskratt!

Det är märkligt hur hysteriskt Bove Bidé försöker försvara sig när det går
honom emot och han är avslöjad som skitspridaren! Bland annat som den som
har hittat på Olof Bjarnason här på listan, för att sedan projicera sina
påhitt på listans grundare. Istället skulle han ju kunna bita i det sura
äpplet och erkänna att han har fel, helt enkelt. Men icke sa Nicke. Bove
Bidé fortsätter hellre med sina konspirationsteorier för att kunna fortsätta
skitsprida!

hälsar Göran