[SKRIVA] Re: Solipsism

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Apr 2009 23:14:30 +0200

"Ove Ride" skrev:
>bara som här långa rader med blogginlägg
  Jag har aldrig drivit någon blog. Däremot bedriver jag nyhetsförmedling i
notisform på bl a SKRIVA (men även andra listor), en sak jag alltid gjort från
VÄ, Fanytt, SFJ och framåt. Spole Bide förfalskade däremot en "blogg" (som han
kallade det) i mitt namn förra året. Det är fasktiskt - i motsats till annat
han påstår - brottsligt på riktigt (urkundsförfalskning t ex).

Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx-----