Re: Test på NGC891

  • From: "Viggo Thorsbro Pedersen" <thorsbro@xxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Oct 2010 22:07:08 +0200

Hej Torben.
Superflot guidning. Tilsyneladende kan det ikke gøres bedre.
To foreslag til at gøre guidningen nemmere og integrationstiden længere:

1. En lille guidekikkert evt. med dovetail hvor i bruger et eksisterende
guidekamera:
http://www.meade.dk/product.asp?product=990

eventuelt denne:

http://meade.dk/product.asp?product=713