[smartdoctor] Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Oct 2013 10:38:39 +0200

Pozicija domskih liječnika u obiteljskoj nije zavidna.
Kao što Ljiljana kaže,rade DTP,a ne dobivaju nikakvu stimulaciju.A ne
dobivaju niti stimulciju za zadovoljene kriterije KPI i QI.I zato se neki s
pravom pitaju zbog čega se truditi.
Kao predstavnik koncesionara u UV DZ Krapinsko-zagorske županije(do
1.7.2013 kada je zakonadavac ukinuo tu mogućnost) u više navrata sam
pokretao pitanje stimulacije kolega koji odrade DTP-e u punoj mjeri.
Iako je čak i postojala dobra volja ravnateljice(naša
kolegica-spec.obit.med.),zakonska podloga izgleda ne postoji.
No unatoč tome,naše kolege u DZ odrađuju u većini slučajeva preko 99 %
DTP-a.Čime se pokazuje da je naš dijapazon rada velik.
Zato bi trebalo probati usmjeriti pažnju i u tom smjeru-da se omogući
kolegama u DZ stimulacija za obavljen veći obim posla.Misim da bi od toga
imao koristi i poslodavac tj.DZ.

Lp iz Marije Bistrice gdje honoriram za Hitnu.Pomolit ću se ovdje za sve
nas i za naš Kohom.

>>> sonja.barac.ordinacija@xxxxxxxxxxx>; Ademir Musić <musa.adi7@xxxxxxxxx>;