[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: Vesna Potocki-Rukavina <vesnapotockirukavina@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Oct 2013 01:30:27 -0700 (PDT)

Senade,hvala na ovoj analizi i ona je na tragu mog očekivanja i promišljanja
kada sam odlučila NE potpisati novi ugovor.Razlozi su bili  isti oni ,ukratko
kako je i Ines rekla u svom mailu.Tu nemam ništa dodati niti oduzeti.
Jadnako tako drago mi je da su kolege prihodovale više sredstava i da im je
bolje i da su zbog više razloga zadovoljnjiji .  Zbog boljitka naše struke
uvijek sam i bila napotpisnik svega dosad i nije mi žao ,pa ni sada.
Ali,postoji i dalje jedan veliki ALI o čemu i dalje promišljam ,a to je dokle
će biti tako ???
Kada će administracija shvatiti ,kako je ova analiza pokazala da je to upravo
ono što mi svakodnevno radimo ,a to sad oni dobrano plaćaju...
I dalje se pitak kako JA s toliko pacijenata (veliki tim),a vidjelo se da su
nepotpisnici uglavnom veći timovi a sukladno tome imaju u prosjeku i veći broj
dolazaka ,mogu u tako kratko vrijeme sve to korektno obaviti
,naravno,UKLOPLJENO U VREMENSKE NORMATIVE???
Ja zaista i dalje tvrdim za to nemam dovoljno vremena kako bih sve učinila
onako kako to želim.
I dalje se pitam što će se dogoditi kad se počinje sa smanjenjem vrijednost
DTP-a.
I dalje se pitam što će se dogoditi kada se vidi da sva ta famozna stota po
redu reforma ,u mom dosadašnjem radnom vijeku,nije prava reforma i nije
postigla svoj cilj ,a to je rasterečenje SZZ.???..Pošteno ja i dalje radim ISTO
kao i prije  svega ovog,Trudim se što više dati svom pacijentu ,mislim
SEBE..(ne shvatite krivo),obraditi ga sama najviše što mogu i pritom upućivati
što manje u SZZ,savjetovati ga,uklopiti se u sve te zahtjeve administracije i
pacijenata.(čitaj plesat na tankoj žici razapetoj između dva nebodera ),bit
čuvar socijalnog mira i prvi branik za ulazak pacijenta u skup i neučinkovit
sustav itd,,itd,,,da ne nabrajam više ...Mislim da nisam niti BOLJA ,niti GORA
,nego prije ,,,samo puno, puno umornija,,frustriranija,,i uplašena za budućnost
svih nas ,a k tome u stalnom strahu da ne pogriješim tamo gdje bi posljedice
bile kobne..A TO JE NAŠ PACIJENT..i baš me briga za dan bolovanja gore ili
dolje i DTP-e i račune
 ,i njege koji nisu prošli na kraju mjeseca i participacije u kojima je moja
sestra, zamislite prevarila taj naš HZZO za 10 kuna ,pa mi slijede sankcije.
I DALJE SE PITAM ZAŠTO JE OSTALO SAMO 20% NEPOTPISNIKA I DALI JE TO REALNO I
KOJI SU SVE FAKTORI I OKOLNOSTI UTJECALI DA SU MNOGI POTPISALI A  NISU TO
ZAISTA ŽELJEJI..(odtud i takvo zadovoljstvo administracije ???)
I dalje mislim da je za svu ovu (ne)reformu bilo potrebno učiniti puno
preduvjeta i da se prava reforma radi sustavno, promišljeno,u suradnji sa
strukom i onima koji to godinama rade,I kad je sve to zadovoljeno za sve
trebaju godine i godine,korak po korak...Sve to svi mi znamo(prostor,vrijeme,
smanjenje limita broja pacijenata,šitenje mreže,edukacija,financiranje i to ne
na uštrp nas i naših prihoda, motiviranje mladih za rad u primarnoj itd,itd,...
Bez svega toga čini mi se da je ostalo samo zadovoljstvo kolega boljim
prihodima i njihovo zadovoljstvo jasnim prikazivanjem onoga što i inače svi mi
radimo (po meni administraciji je i do sada to bilo jasno,pa nisu bedasti).
PITAM se na kraju što je time  dobila struka,naš pacijent,sustav i dali smo
zaista sa svime postignutim kad se pošteno zapitamo zaista toliko
zadovoljni...????
U svakom slućaju ova Senadova neslužbena analiza koja mislim da nije daleko od
službene učvrstila je moje promišljanje da i dalje guram po starom i ako ostane
ovako kako je do sada ne potpisujem ništa pad cijenu da mi gule  kožu...
I SVAKAO KOLIKO GOD BILA UMORNAN ,NISAM OD ONIH KOJI KAŽU ,JEDVA ĆEKAM
MIROVINU...ZAISTA ŽELIM I DALJE RADITI ONO ŠTO NAJBOLJE ZNAM I ŠTO VOLIM JOŠ
DUGO,DUGO,,,.

I veselim se Šibeniku i svima vama (ne) i (po) tpisnicima i našem zajedništvu
....i najviše ipak svećanoj većeri.....

Vesna PR