[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: jsoic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Oct 2013 11:12:20 +0200

Ja sam bila zadovoljna izmjenama u radu koji je donio novi ugovor jos dok je
bio u probnoj varijanti i dok nismo uopce bili placani po njemu. Stovise,
ugovor mi je mjesec dana stajao u ladici, a da ga nisam niti otvorila da
pogledam koliko ce mi on financijski donijeti.
Planirala sam ga potpisati bez obzira na to sto ce mi savjetovati IO ili moj
lokalni koordinator, ali sam cekala kraj mjeseca i zadnje rokove za potpis.
Tako smo svi cekali i to je i bio glavni razlog velikom broju nepotpisanih
ugovora do pred kraj.
Ovo je prva ekipa u HZZOu koja se trudi napraviti neki pomak i koja slusa nase
primjedbe i uvazava ih i to budi optimizam.
Netko tko godinama ima prihod od 40 000 kn i vise mjesecno, ne moze shvatiti
nas koji smo dozivjeli veliko olaksanje u funkcioniranju nasih ordinacija
otkako su nam se prohodi poboljsali. A ako nas 1.1.2014. vrate na glavarinu od
27000 kn, ah, pa navikli smo!

Poslano s mog iPhone uređaja