[smartdoctor] HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 21:06:26 +0200

Senadov osvrt nije osoban(znači-ne odnosi se na osobe potpisnika ili
nepotpisnika),ne primjećujem da PROZIVA...više bih rekla da prosvjetljuje...on
je JEDNOSTAVNO STATISTIKA-ovaj puta skup TOČNIH podataka....koji za sobom
povlače ODREĐENE  zaključke..

pametnome,kako bi Leo rekao,zaista dosta

-  je li realno očekivati da će i dalje stimulirati toliko plaćanje DTP-a
1.razine obzirom je to sastavni dio našeg svakodnevnog rada, a ne posebno
umijeće ili vještina i nije rasterećenje SKZZ-a?

-  zbog potencijalnog daljnjeg pritiska da se radi što više DTP-a 2. i
3.razine, hoće li HZZO smanjiti cijene DTP-a 1.razine koja je najbrojnija i
najisplatljivija (jer nema potrebe za dodatnom opremom, a najlakše ju je
klikati)?

- obzirom na trenutnu financijsku situaciju u zdravstvu (iako je HZZO najavio
čak i povećanje planiranih sredstava za PZZ), koliko je vjerojatno da će HZZO i
nadalje toliko plaćati 1.razinu?

-  hoće li kolege koji se odluče na nabavku opreme i edukaciju uspjeti
amortizirati aparate obzirom na toliko mali broj usluga 2. i 3.razine?