[smartdoctor] naš zdravstveni sustav funkcionira na principu različitih kriterija za pojedine skupine.

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 20:59:04 +0200

Dana 4. listopada 2013. 13:40 Teo Depolo <teo.depolo@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

Poštovani kolega!

„Potpuno je jasno, da naš zdravstveni sustav funkcionira na principu različitih
kriterija za pojedine skupine.

Također je potpuno jasno, da s takvim kriterijima zdravstveni sustav ne može
opstati.“

SKZ –u  je u informatičkom programu obavezno uvedeno da  „ocjenjuje“ naše NOVO
upućivanje-„podobnim“ ili „nepodobnim“... ISKLJUČIVO mi smo ponovo
praćeni,ocjenjivani velikim bratom...

Nama naravno(KAO I OBIČNO KAKO SE PRILIČI KRALJEVIMA I KRALJICAMA)ne nude takvu
sustavnu mogućnost da ocjenjujemo“NOV NAČIN  RADA SKZ-a,već nam je na
raspolaganju isključivo pojedinačno tužakanje...ponovo do besvijesti...vraćanje
pacijenata,prepucavanje sa šalterušama itd....PRIMJERI S LISTE dolje...Ida

P.S.Kad svladamo Ilijadu i Odiseju upućivanja,Senad će izanalizirati,utvrditi
da tim načinom nismo ništa privrijedili hazi,NITI BILO KOME.....i dobiti ćemo
nove upute za male pionire...za beskrajnu utrku preko prepona...koja nikada ne
završava...

„Također je potpuno jasno, da s takvim kriterijima zdravstveni sustav ne može
opstati.“

Dana 27. rujna 2013. 14:22 <asimac@xxxxxx> je napisao/la:

U pokušaju suzbijanja administrativnih nebuloza uvijek se izmišlja nova i luđa
mogućnost!Ovih dana dolaze pacijenti sa splitske onkologije sa desetcima
fotokopiranih uputnica -kopije one za ambulantno liječenje koju smo im izdali i
traže da se ovjere kopije jer ih u protivnom neče primiti na kemoterapiju.Užas!

27.09.2013., u 20:30, "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx> napisao:

Danas tel razgovarala sa med.sestrom jedne zgb klinike vezano uz pac. s
transplantiranim bubregom – preko up d1 ili c1 mogu sve odraditi i odrađuju no
njima ( u samoj ambulanti) probleme rade u računovodstvu bolnice – naime, tvrde
/im/ da nikako ne mogu fakturirati usluge ( interne up) koje nemaju u samoj
ustanovi – ovaj puta mikrobiološke pretrage ( UK) .. jasno je toj sestri da je
logično i da je tako i u vodiču da SVE mogu i trebaju napraviti i ne šetati
pac. po uputnicu za mikrobiologiju, ali ih dave njihovi iz računovodstva.
Sličnu priču imam i s mikrobiologije jedne druge zgb bolnice... gdje
računovodstva rade probleme oko internih uputnica za vlastitu ( ne vanjsku)
mikrobiologiju.

Također mi usput pripomenula da im njihovi iz računovodstva tvrde da na A1 ili
A2  uputnicu smiju napraviti jednu pretragu ( npr. laboratorij) , ali samo 1x
godišnje ??? Što ne stoji..Bar mislim da ne stoji..

Pa onda na sastanku i to pripomenuti – da se malo vidi kako su fakturiranje
shvatili u računovodstvima bolnica .I kako te službe provode novi način
upućivanja – da ne bi i oni zakomplicirali život i nama PZZ i kolegama iz
SKZ/TZZ.

itv

Dana 13. rujna 2013. 07:58 Tamara Drča <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx> je napisao/la:

kaže naš kolega specijalac ,nije bitno koji ,mojoj pacijentici koja je na
ambulantnoj th već mjesecima - doktorica treba napisati up A2 I A3 ,a onda kad
to napiše neka mi još pošalje i C1 !

i molim vas još 10 dg mortadele !
Jučer na A2 up ,specijalistica napisala interne up za hormone ,kontrolu etc

Od:Jasna Mv <jasna.vucak@xxxxxxxxx>
Za:"smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Cc:Lista Kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>

Sto se dogada onima koji ne postuju pravila novog upucivanja? Npr kontrolni
pregledi se traze potpuno neovisno koju je up pac imao, preporuke za bolovanja
tj mirovanja isto tako, d1 za fizikalnu se traze 2x s napomenom "vasa dr vam je
dala krivu up", na a1 se ne obavlja jedna nuzna dg nego se trazi nova za npr
eeg, gastroskopiju i sl. pozz jas

Sent from my Iphone
Jasna
xx