[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HLK- HZZO, NOVI MODEL UPUĆIVANJA

  • From: Iris Šaftić <iris.saftic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Oct 2013 19:58:29 +0200

Kolega Bari, ja sam u DZ PGŽ i slažem se s Vama da bi dio od DTP zarade
ordinacije, trebala biti isplaćena onima koji su ih i odradili. Hvala Vam
što mislite i na nas. Bojim se da nam DZ ne bi to isplatio čak i kad bi
imao zakonske mogućnosti za to, jer su u debelom minusu. Pozz- Iris

Dana 4. listopada 2013. 14:48 Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx> je