[smartdoctor] Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 09:23:23 +0200

To ste i dobili od dojucerasnje udruge u kojoj ste pretpostavljam bili
redoviti, punopravni član.

No i udruga može koliko pomognu i rade pojedini članovi, a osobito oni koji
puni ideja kritiziraju i upućuju prijedloge za borbu i usavrsavanje.

Dal se vidite u tome?
Ja kao dva mandata predsjednik KoHOMa za domske doktore nisam od vas ništa
dobio, ako se varam ispravite me.

Mario s iphonea