[smartdoctor] Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Oct 2013 20:21:52 +0200

Domske zastupaju ravnatelji. Kojima pokusavamo (KoHOM) dokazati da je
financijska stimulacija zaposlenika jedini nacin da dobiju vise DTPa nego do
sadasnjih sramotnih 30% na razini Hrvatske.
Izbacivanje iz UVa DZa privatnika je bila volja Ministarstva u procesu
"jacanja" DZa.

Za domske doktore smo i inzistiramo/trazimo na vise instanci stimulacije, veca
prava i promjene po KUu, laksi odlazak u privatnu praksu ako zele, i jos dosta
toga.

Oduvijek to zastupamo i zastupat cemo.

Puno je bilo pomaka i za domske doktore. Rjesavanje mnogih problema ovisi o
MIZu, lokalnoj politici - a sami znate kako je Anita Šimac Rako rekla - to su
druge, nama lobistički slabe vode.

Da uzvratim protupitanjem Lado, obzirom da cesto kritiziras poteze KoHOMa.
Sto ti vidis kao pogreske ili mogucnosti koje se moglo (i kako?) iskoristiti u
korist domskih doktora?

Da li si i sto poduzela sama u svojoj sredini za domske doktore sada u tom
statusu ili ranije? Dopise? Sastanke lokalne politike, podruznice KOHOMa ili
Skupstine KoHOMa, HLSindikata ili nesto trece?

Ispravi me, ali lakse je biti ptica pjevica i gugutati nego dopis napisati i
kukati.

Ili se varam pa me razuvjeri?

Mario s iphonea