[smartdoctor] Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?

  • From: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 03 Oct 2013 05:56:28 +0200

ups .
Ovo  je dokaz da je moje vrijeme proslo.Otisla nedovrsena poruka.
Dtagi kolega moram ti reci kad si vec trazio: Strasno me podsjecas na nase
politicare.Kako se blize izbori tako su sve glasniji.Tako je bilo kad su bili
izbori za HLK.Od tada do nedavno od Marija "ni glasa"Sto te muci?Sibenik???
Zelim ti svako dobro ali ti vise nikad nebi dala glas.Eto zato su stari
konzervativci a mladi radikali.Stari vide ono sto mladi u zanosu ne vide.Tako
ja gotovo sa 99% sigurnosti mogu predvidjeti tvoje ambicije
l.p.svima i mladim i starim

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
To: Tajnica KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx>; ORDINACIJA BRESSAN
<ordinacija.bressan@xxxxxxxxxxx>; Diana Kralj <ordinacija-kralj@xxxxxxxxxxx>;
Ljiljana Cenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>; Dijana Ramic Severinac
<dijana.rs1@xxxxxxxxx>; mario malnar <mario.malnar1@xxxxxxxxx>; zeljko.gumzej
<zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx>; silvestra.kolega@xxxxxxxxx; Zrinko Karlović
<zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>; Aleksandar LJubotina
<alexandar_ljubotina@xxxxxxxxx>; Sanja Scarpa Bugaric <sanja.scarpa@xxxxxxxxx>;
Slavica Vrtaric <soom.vrtaric@xxxxxxxxxxx>; itomic@xxxxxxxxxxxx; Jasna Vučak
<jasna.vuchak@xxxxxxxxxxx>; Jadranka Ban <jadrankaban.os@xxxxxxxxx>; Zrinka
Huđek Leskovar <ivan.leskovar2@xxxxxxxxxxx>; Zoran Bitunjac
<zoran.bitunjac1@xxxxxxxxxxx>; Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>; Dahna
Jantoš <jantos.d@xxxxxxxxx>; Zdenka Vodjerek Matica
<zdenka.vodjerekmatica@xxxxxxxxxx>; Vesna Rossmann <vesnarossmann@xxxxxxxxx>;
Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx>; Suzana Posavčević
<suzana.posavcevic@xxxxxxxxx>; Tanja Pekez Pavliško
<tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>; Senad Muslć <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>;
"senad.muslic@xxxxxx" <senad.muslic@xxxxxx>; Jasna Slovaček
<slovacek.jasna@xxxxxxxxx>; Orsat John <orsat.john@xxxxxxxxx>; Zrinko Karlovic
<zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>; arambasicgordana@xxxxxxxxx; Danko Puščenik
<danko0009@xxxxxxxxx>; Mirjana Krstić Arbanas <mirjana.krstic@xxxxxxxxxxx>;
Vlado Bjelajac <vlado.bjelajac@xxxxxxxxxxx>; Sonja Barač
<sonja.barac.ordinacija@xxxxxxxxxxx>; Ademir Musić <musa.adi7@xxxxxxxxx>;
ordinacija.opce.medicine.ilonka.kasalo.dr.med@xxxxxxxxxxx; Ljiljana Zorčić
<ljiljanazorcic@xxxxxxxxxxx>; Đurđica Bešlić
<beslic.djurdjica.ordinacija@xxxxxxxxxxx>; Vlatka Pleh
<vlatka.pleh@xxxxxxxxxx>; Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>; Darja
Nelken Bestvina <darja.bestvina@xxxxxxxxx>; Milka Begić Komljenović
<milka.begic@xxxxxxxxx>; Vesna Oskoruš <vesnica31@xxxxxx>; Višnja Maljak
<visnja.maljak@xxxxxxxxxxx>; Branislava Popović
<branislava.popovic@xxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, September 30, 2013 9:33 AM
Subject: Kuda plovi ovaj brod....?

Draga moja Ines,drage moje kolegice i kolege!

Slažem se sa Ines u svemu što je napisala.
.Žalostan sam jer se sada vodi bitka da se skine sadašnji IO na ružan način.Pod
krinkom borbe za bolje sutra obiteljske medicine.I željom da se stvori novi IO
u koji bi ušli svi nepotpisnici.Koliko sam čuo,u Đakovu je i bilo ideja da se
stvore  dvije pregovaračke frakcije-za potpisnike i nepotpisnike.Ljudi
moji,drugi nas pokušavaju zavaditi i podijeliti a sada to sami radimo.Zato ću
probati s činjenicama a vi me razuvjerite da to nije istina.

1.Navode se grijesi IO-a.Koji su to grijesi?
Što je preporučilo potpisivanje ugovora manjim ambulantama?(i to
jednoglasno-uključujući Lea koji sada lupa po IO-u).Ajde ljudi pitajte sada
kako su zadovoljni s novim ugovorima.Da napravimo anketu o tome? Jednu
objektivnu,bez upliva naših subjektivnosti.Saša bi to najbolje
napravio.Zanimljivo bi bilo i pitanje-Tko bi od nepotpisnika u ovom trenutku
potpisao ugovor(da su u mogućnosti).Meni je dosta kolega reklo da ne bi dvojili
ni trena da mogu.Pa tim kolegama su se povećala primanja znatno.Više kolega mi
je rekla da si je nakon puno godina isplatilo normalnu plaću. I zaista sada
možemo bilježiti sve što radimo.I zbilja sada ne ovisimo toliko o broju
pacijenata kao ranije.Recite mi kako bi članovi IO-a kolegama pogledali u oči i
objasnili im da su drugačije napravili.Iako bi najlakše bilo da su ostali na
tvrdoj Kohomovoj liniji. Sada ne bi trpili ovakve kritike.Ali bi imali tihu
većinu koja bi rogoborila u sebi.Jer ne zaboravimo-3/4 kolega su
potpisnici.Tiha većina koja sada šuti.
Još nešto-
Zanimljivo je da kada se bolnički kolege bore za bolja materijalna prava,mi ih
podržavama.A kada se jave kolege u obiteljskoj koji su zadovoljni što će im se
popraviti primanja,oni ispadnu materijalisti.

2.Koga će predstavljati novi IO-ako se izabere po želji Vikice?
U njemu bi trebali biti svi nepotpisnici.Jer drugi nisu podobni.Da li 75 %
kolega potpisnika treba tražiti nekoga drugoga da ih zastupa?Ili da pređu u
HDOD,HUOM etc.
Evo sada nam je Petric postao uzor po riječima nekih.A sjetimo se da bi po
njemu naša struka već davno bila vrlo nisko.Ali on je sada pozitivniji nego 75%
prezrenih potpisnika.Među kojima je puno onih koji su u KOHOM-u od početka,koji
su pratili sve akcije i bojkote .Ali su sada napravili smrtni grijeh i
potpisali nove ugovore.

3.Da li bi Kohom trebao predstavljati populaciju obiteljskih liječnika Hrvatske?
Ja mislim da bi.
Kohom ima oko 470 članova(+/-).Koliko će nas doći na skupštinu?Naravno da će
Split biti jako zastupljen(blizina,neumorno lobiranje za rušenjem sadašnjeg
IO-a,etc.).Na kraju će na skupštini biti maximalno 100-150 ljudi koji će
natpolovičnom većinom(50-75) glasova izglasati ili ne izglasati novo
rukovodstvo.Nije li to malo čudno?

4.Kongres-treba li nam?
Naravno da treba.Uspjeli smo doći do respektabilnog kongresa sa oko 800
učesnika.U jakoj konkurenciji s udrugama koje su imale dužu tradiciju
organiziranja takvih manifestacija.A sada bi po prijedlogu nekih trebali
odustati od svega.
Ines je to odlično sažela"podizanje razine našeg  znanja i profesionalnost
jedino je jamstvo izjednačavanja  obiteljske medicine  sa ostalim čimbenicima
zdravstvenog sustava  u pravima ali i vrednovanjima. Upravo zbog toga pridajemo
važnost i edukaciji ..."
Treba li pričati i o važnosti financijske stabilnosti udruge koja će ovim
kongresom dodatno ojačati?

5.Što zamjeram sadašnjem IO-u?
Pretihi su u objašnjavanju zašto su nešto napravili.Dok opozicija aktivno radi
i lobira, sadašnji članovi IO-a(osim par pojedinačnih istupa na mailu) nisu
kolegama objasnili zašto se nešto napravilo ili nije napravilo.I zato vladaju
poluistine i neistine.Čvrsto sam uvjeren da je naša predsjednica imala vremena
i otišla u bazu(čitaj-podružnice) i
pojasnila stvari, da bi puno njih drugačije gledalo na stvari.Vjerojatno je i
bilo grešaka u radu.Tko ih nema.Ali uložili su puno truda i svog slobodnog
vremena.A zašto? Da ih sada tako pljujemo??

6.Uskok.
[...]
odmah bio optužen da podržava korupciju.Pa kolege sjetite se kako je Ines dobro
reagirala u prvom intervjuu nakon izbijanja afere.Kad se svaka riječ vagala.A
pozadinska borba je vođena.I to svi znamo.Da li je moglo i bolje? Po mojem
skromnom mišljenju teško.Ali razumijem ako netko ima drugačije
razmišljanje.Naročito ako se nađe u situaciji da ide na ispitivanje,da mu se
prijeti zatvorom,uvjetnom kaznom i drugim.Ti kolege prolaze kroz jednu od
najvećih drama u svom životu.I zato nije lijepo od onih koji sada te
frustracije kolega usmjeravaju na IO Kohom-a.Kohom većini nas u životu puno
znači .Ali i Kohom nije svemoguć.

7.Kuda plovi ovaj brod?
Kohom je prošao svoju razvojnu fazu od revolucije do mirnijeg djelovanja.Od
toga da smo u početku bili državni neprijatelji do toga da možemo razgovarati s
državnim institucijama.
Kao što je Ines napisala-u ovom trenutku nam treba mudrost.
Bojim se da bi "tvrdi" stavovi u ovom trenutku bili kontraproduktivni.I
zatvorili nam vrata razgovora.Naročito zato jer nisu reprezentativni uzorak
obiteljskih liječnika Hrvatske.
Završio bih riječima naše Sonje Barač.

 "uz zajedničko hlađenje glava . nepotrebnih strasti ,/ svi svo mi velike i
dobre i kvaliteten individue/ ali sad i uvijek kao i prije moramo zatomiti
toliku indiovidualnost--snažnu , prodisati i NASTAVITI ZAJEDNO ."

Lp
Danko Potpisnik