[smartdoctor] Važno - odgovor Ladi oko lika i djela moje malenkosti (mario malnar)

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 09:16:19 +0200

> Dtagi kolega moram ti reci kad si vec trazio: Strasno me podsjecas na nase
> politicare.Kako se blize izbori tako su sve glasniji.Tako je bilo kad su bili
> izbori za HLK.Od tada do nedavno od Marija "ni glasa"Sto te muci?Sibenik???

Draga kolegice ne muci me nikako. Da pace, bilo bi mi lakse! Da ne stignem biti
glasan redovito, stignem raditi na drugim mjestima i poljima.
A sto se tice mjesta u IOu - tu sam na mjestu za služenje (kao i drugi) i ništa
više. Nema bonusa ni nagrade, samo služenje, često bez mogućnosti odgovora na
neistine.

Kad predsjednica i/ili Skupština kaže da ne treba, zahvalit cu se na prilici i
povjerenju.
Naravno i dalje, sukladno mogućnostima raditi na boljitku obiteljske medicine.

> Zelim ti svako dobro ali ti vise nikad nebi dala glas.

Hvala kolegice na iskrenosti, ali za razliku od drugih, a posebno mrskih
politicara koji mi se mahom "ne sviđaju" ja ne ganjam položaje i ne ciljam na
reizbore. Moja obitelj i prijatelji me jako trebaju, sve više zadnjih godinu,
dvije, a moje povlačenje je isplanirano već pred godinu i pol u dogovoru sa
mojom Mirelom.
Tko može razumjeti hvala mu, tko ne, žao mi je.

Kao što rekoh, te stvari ne znače moj prestanak rada za obiteljsku medicinu,
ali u okviru mogućega.

Mislim da sam dovoljno dao sebe i ljubavi mojih najdražih za boljitak naše
struke, spašavanja užarenih situacija i koječega drugoga.

Hvala svvima koji su mi u tome pomogli na jedan ili drugi način. Svi su
doprinjeli tome da ustrajem.

> Eto zato su stari konzervativci a mladi radikali.Stari vide ono sto mladi u
> zanosu ne vide.Tako ja gotovo sa 99% sigurnosti mogu predvidjeti tvoje
> ambicije

Sva sreća da ti uobičajeno prorokovanje ne ide ni od oka, a ni od ruke. (Ne
znam za kavu i soc doduše, ali me slobodno razuvjeri).