[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 03:27:33 +0200

Caos svima i od mene,
i ja se slazem sa Nesom da se po nekad na ovoj listi posalje nesto za
citanje, ja sam ranije slao neke interesantne istoriske tekstove pa mogu i
dalje u koliko ima zainteresovanih mozda malo postaje jednolicno govoriti
samo o racunarima na ovoj listi. nadam se da ce se Gradimir sloziti da nekad
malo nesto treba i promeniti a da to ne dovede u pitanju glavnu temu lliste
Daca