[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: Violeta Pećić <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 18:23:47 +0200

      Caos

   Super ljudi, ako vam se ovo svidelo, ali to je bio tek trenutni nalet
inspiracije i nista vise. Da, Davide, razmisljala sam o Blog-u, ali mislim
da je za tako nesto potrebno da covek vodi puno zanimljiviji zivot nego sto
je moj. Kad biste bili cesce sa mnom, veci deo vremena bi proveli u cistom
zevanju.

Inace, meni bi zaista bilo interesantno da procitam neke od vasih
svakodnevnih peripetija, a da su pisane u toj nekakvoj Blog formi.

Mahalice

          Viki
Zanimanje: uterivačica znanja
Adresa: Zemlja, Sunčev sistem, Mlečni put
E-mail: viki@xxxxxxxxx
Mob: Ccclxxxvii-Lxv-Dlxviii-Cciv
Broj eritrocita: ispod normale
Omiljena muzika - razni pravci s primesama jazz-a
Parfem - Noa, Cacharel