[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 17:55:40 +0200

          Zdravo Violeta!

Ovdje ti svasta nesto predlozise, znam kako to izgleda sa kompjuterom jer je
moj jos mnogo, mnogo sporiji a sta sve sa njim radim??? Mozda bi umjesto ove
kafe koju si stavila na krevet bilo bolje da si je malo nasula u sam kompjuter.
Ma vjeruj i ovi procesori a posebno ovi nesto stariji vole kafu a posebno ako
je to  NES kafa.
Zatim ti si se dokazala u tumacenju horoskopa. Je si li mozda pogledala kako
trenutno stoje zvijezde kada je tvoj kompjuter u pitanju. I na kraju sta je
kompjuter po horoskopu? Da nije mozda vaga pa sve tri puta provjerava.
Gradimir

Vera:
  Ups!, stvarno velika nezgoda. Dijagnoza za nastavnicu, oprostite,
  utjerivaicu dugova: pod hitno nabaviti UPS, ne kuvati kafu, jer izgleda
  nije su eno da je popijete i upaliti neku ugodnu muziku koja odvlai od
  etanja po kuci. Vrlo je glupa i nemogu a, ali efikasna.

David:
  Jesi li bas sigurna da je to sto posto ucinkovito???

  I jos nesto: Budi ponosna, imas fenomenalnu nastavnicu koja je puna duha i
koja vrijedi kao sto drugih!!!