[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "alf" <alf@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 14:50:24 +0200

Heheheheh ovo je predobro:))
Viki jesi razmisljala o nekoj investiciji za novi hard disk, ejr po ovim
performansama imas cak i malo vise od minimuma za postavljanje win xp-a, a
to bi ti moglo rijesit dosta toga. Doduse ja sam kod frenda vidio pentium 3
na 600 mhz i 512 rama, i xp se gore vrtio bez problema zajedno s jawsom i
ostalim stvarcicama.
Moram cak rec da se moje cudo preporodilo otkad sam preso na xp prije nekih
8 mjeseci. Ja imam celeron na 800 mhz i 512 rama, a gore se vrti sve moguce
i nemoguce, ukljucujuci i server, hrpu igara, soundforge itd.