[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "Vera" <mila18@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 20:28:00 +0200

Ne znam da li ste primjetili, ali moja nastavnica uvijek izaziva velika
kretanja naroda ka svom računaru i velike rasprave i komentare. Ma, i ja
imam problema sa brzinom puža kojuima moj  računar. Mora to tako biti, kada
u njemu ima prvi razred, drugi razred, treći razred, ali ti ogromni
dokumenti, mislim, ne zauzimaju ni jednu trećinu, memorije, koja je ukupno
zauzeta.

A sad nešto ozbiljno! Kada pošaljem poruku na jednu određenu adresu, ona mi
se stalno vraća. Jaws kaže nešto returned, što bi trebalo da znači baš
nekakvo vraćanje, i sad uopšte ne znam da li taj kome šaljem prima te
poruke.

Evo ovdje mi sugerišu da i ja pozdravim nastavnicu!

Pozdrav svima
Vera, Verica