[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: Violeta Pećić <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 18:13:34 +0200

   Sad sam se stvarno zamislila: "da l' da se uozbiljim, ili...?"
Doduse, bivsa Vericina nastavnica, ali ipak nastavnica???
Gde je tu primer uzornog ponasanja za mladi narastaj?
Ili nastavnici nisu vise ono sto su bili, ili sam ja promasila profesiju?

Verice, puno pozdrava tebi i tvojima

          Viki
Zanimanje: uterivačica znanja
Adresa: Zemlja, Sunčev sistem, Mlečni put
E-mail: viki@xxxxxxxxx
Mob: Ccclxxxvii-Lxv-Dlxviii-Cciv
Broj eritrocita: ispod normale
Omiljena muzika - razni pravci s primesama jazz-a
Parfem - Noa, Cacharel