[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 16:00:36 +0200

Bok svima a posebno nasoj Uterivacici!!!

Viki pa ti si fenomenalna!!! Toliko imas duha, energije da ti se naprosto
divim!!! Nego, ja sam ovu tvoju pricu dozivio skroz drukcje od ostalih. Nisam
je toliko gledao sa one computerske strane vec naprosto sa one druge, zivotne,
kao sto i ti sama rece, one svakodnevne. Jesi li kad razmisljala da tu i tamo
napises pokoji zanimljiv Blog slican ovome??? Evo, mozda nebi bilo lose da se
pokrene i jedna lista gdje bi mogli pisati ovakve stvari, dozivljaje pa to i
komentirati. Nama bi ovo mozda bilo zgodnije nego li pretrazivati slicne
stranice koje odnedavno postoje na NET-u na nasim jezicima. Ajd drustvo sto
mislite o ovoj ideji???

Pozdrav,

David