[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 21:40:26 +0200

  ----- Original Message -----
  From: Vera
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: 5. kolovoz 2004 20:28
  Subject: [slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  Ne znam da li ste primjetili, ali moja nastavnica uvijek izaziva velika
  kretanja naroda ka svom raèunaru i velike rasprave i komentare.

  Naravno i to s pravom jer cini mi se kako je ona jedina medju nama sa ovako
puno duha, vrlo slobodno i na jedan oreginalan nacin izrazava svoje misli itd.
Viki mu nekako dodje kao neko svojevrsno osvjezenje na Slikom-u, a odmah iza
nje tu je Jelena iz Novog Sada nasa Vjestica iliti Virusolovac kako ju jos neki
nedavno ovdje prozvase!!!

  Veliki pozdrav tebi u Doboj a onda i naravno svima ostalima iz ocajno vruce
Opatije,

  David

  ---
  Ova poslana poruka pregledana je "AVG" antivirusnim softwerom - NE SADR?I
VIRUS! Outgoing mail is certified Virus Free.