[slikom] Re: Moje Spadalo i ja

  • From: "Iksi Hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Jul 2004 17:38:52 -0700

PoZdrav svima, a posebno našoj uterivačici! Kao prvo Viki devinitivno bi
trebala da kupiš novi har disk, a kao drugo ups, kako ti se nebi desilo a to
je spaljivanje računara. Imao sam tu nesreću da mi se zapali napajanje što
je povuklo ploču i procesor.

Što se tiče Davidovog predloga o je zaista fenomenalan i ja ga u potpunosti
podržavam a lista bi mogla da se nnapravi na googleu i da se zove npr.
ups_nezgoda. Šta mislite o tome. Pozdrav od hackera.

ps. viki javi mi se na privatni e-mail da se nadjemo na ventrilu večeras i
da malo četujemo mada je msn bolja stvar za voice čet.apravi na