[slikom] Violeta i njeno spadalo

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 04:35:08 +0200

          Pozdrav za sve!

Hej Viki sta uradi i ti i tvoje spadalo. Da ne bi tvoje poruke skoro da bi
lista prestala da funkcionise u ovim vrelim ljetnim danima.
Znam ja sta je u ovoj prici vecinu vas zaintrigiralo samo niko ne smije da kaze
to jest da napise. Ma to je ona recenica o mini suknji i depiliranoj nozi i
sada se svi trudite da date neki savjet a sve se  svodi kupi novi kompjuter,
kupi hard lok za Wintalker kupi UPS i slicno. Pa to Viki zna i bez nas i bez
SliKom-a. Samo ne zna kako doci do love a to i mene muci i imam iste probleme
samo ne nosim mini suknju i ne depiliram noge.
Hahaha! Hahaha! Hahaha!
Ovo je licno napisano a ne kao administrator liste. Zato eventualne reakcije
neka idu u tom smjeru.

     A sada malo o listi SliKom i opet licno jer se u ovo vrijeme nemogu
konsultovati ni sa Borom, drugim administratorom niti sa osnivacem liste.
U vise navrata je bilo ideja da se na slikomu nadje i nesto sto nije bas u vezi
sa ciljem ove liste. I ne bi to bio problem kada bi svi imali isti stav po tom
pitanju. Ja znam da su se neki odjavili sa liste zbog clanaka koji su
prosljedjivani na listu a za koje autor misli da su zanimljivi. Naravno oni
nekim jesu zanimljivi a drugim manje ili uopste nisu zanimljivi. Nas je ovdje
ovog jutra 85 i moglo bi se reci da je toliko i misljenja.
Zelja osnivaca je da lista ostane u okviru cilja i tada je najmanje problema i
to je ono sto je cini zanimljivom i to je ono sto nas je tu toliko koliko nas
je.
Moje licno misljenje je da je bolje imati vise lista pa neka se svako
oprijedeli sta ce i kako da cita, kako ce da podesi filtere za prijem poruka i
slicno. Ipak ako vecina misli da je ovo zanimljivo, predlozi ce se uzeti  u
obzir ali o tome necu samo ja odlucivati.
Prijedloge saljite na adresu:
slikom-moderators@xxxxxxxxxxxxx
i ako bude dosta prijedloga uzece se u obzir. Isto tako mogu pisati i oni koji
ne misle tako. Dakle adresa je tu pa pisite a ne preko liste.
Koliko ja znam i Sasa iz Banja Luke nesto radi na jednoj listi koja bi mogla
biti mnogo bliza ovoj temi koju vi predlazete nego sto je to SliKom. Mozda
mozemo i to da sacekamo,
I za kraj ova Violetina prica ma koliko spominjala mini suknju, kafu, sendvic i
slicno u osnovu ima pricu o kompjuteru, programu za postu neke hardverske
problem pa je to bas za ovu listu.

Gradimir

P.S. I sada nemojte ovo zloupotrijebiti pa na listu poslati prilog iz
"Bosanskog hot-line" jer se i to moze dovesti u vezu sa kompjuterima.

David:

Pozdrav svima a posebno Adminu Slikom-a!

Slazem se kao clan liste sa Nenadom i sa jos nekima kako bi bilo vrlo
zanimljivo da ljudi na nekoj mailing listi pisu svoje blogove pa da mi to onda
citamo i sami ponesto napisemo.

S obzirom na cilj liste Slikom ja sam predlozio kako bi to mogla biti neka
posve nova lista, jasno opet nasa, no Nenad Radenkovic predlaze da to sve bude
na Slikom-u. S obzirom na to, bilo bi dobro da se nas Admin, tj., Gradi o tome
javno izjasni buduci je sam i osnivac, tj., Admin ove liste.

Dalibor:
Caos svima i od mene,
i ja se slazem sa Nesom da se po nekad na ovoj listi posalje nesto za
citanje, ja sam ranije slao neke interesantne istoriske tekstove pa mogu i
dalje u koliko ima zainteresovanih mozda malo postaje jednolicno govoriti
samo o racunarima na ovoj listi. nadam se da ce se Gradimir sloziti da nekad
malo nesto treba i promeniti a da to ne dovede u pitanju glavnu temu lliste
Daca