[slikom] Re: Violeta i njeno spadalo

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 10:51:26 +0200

Pozdrav svim prijateljima sa liste aposebno Violeti koja ovako lepo i
nadahnuto pise!

Mislim da ni dosada nije bilo preterivanja sa literarnim radovima i
literaturom uopste, pa to nebi trebalo da smeta. Nasa snaga je izmedju
ostalog i u brojnosti ove liste pa mislim da je ne treba usitnjavati. Imam
jedan predlog koji ce na relativno jednostavan nacin da resi dilemu a da sve
ide po starom.
Predlazem da usvojimo jednu kljucnu rec za poruke koje sadrze ovakve
tekstove, bilo licne ili prenete iz knjiga ili casopisa. Tako bi ako bi
svaka poruka tog tipa imala ime:
"Literatura", ili
"Prica", ili
bilo koja prigodna rec koju odaberemo, onda bi svako koga literatura tog
tipa ne interesuje mogao to da izbegne podesavanjem filtera. Cak i da ne
podesava nista, mogao bi sasvim pouzdano da zna o cemu se radi i ostavi
poruku za neko drugo vreme ili je izbrise. Ovu ideju je vec na svoj nacin
sprovela i Violeta tako sto je u startu poruke rekla nasta se ona odnosi.

Srdacan pozdrav,
Dragan.