[slikom] Re: Violeta i njeno spadalo

  • From: Violeta Pećić <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 05:36:45 +0200

       Caos Gradimire

   Da, s obzirom na to da znam kako su neke listere zaista iritirali neki
tekstovi, malcice sam se i sama dvoumila da li da posaljem svoje skrabotine
ili ne. I upravo zbog onog sto si i sam konstatovao - prica ima veze s
kompjuterom, pa sam pomislila kako bi se i neki od vas mogli pronaci u toj
prici. Naravno da je prica u izvesnoj meri iskarikirana, ali to valjda nije
potrebno naglasavati.

   Dakle, ako ikog uopste zanima moj stav po ovom pitanju, nisam bas za
ideju da preko liste idu svi moguci tekstovi iz najrazlicitijih oblasti.
Zamislite sledece naslove:
Kako se nasminkati?
Prepoznajte svoj parfem!
Ispletite prolecni pulover!
Kako skuvati supu od paradajza?

Vecina muskih clanova ove liste bi uz neku socnu psovku izbrisala sve te
tekstove.
A sad iz drugog ugla:
Gol za vecnost
Kako popraviti osigurac?
Sta je bolje, pivo ili zena?
Najuspesniji kriminalci dvadesetog veka
E sad bi listerke verovatno... valjda isto socno opsovale.

I naravno, opet malo karikiram, ali stvarno nas je sada puno, pa su nam i
interesovanja verovatno raznorazna.

Ovo je samo moje misljenje.

Mahalice

          Viki
Zanimanje: uterivačica znanja
Adresa: Zemlja, Sunčev sistem, Mlečni put
E-mail: viki@xxxxxxxxx
Mob: Ccclxxxvii-Lxv-Dlxviii-Cciv
Broj eritrocita: ispod normale
Omiljena muzika - razni pravci s primesama jazz-a
Parfem - Noa, Cacharel